»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«
»Bodo avtomobil uporabljali po vsej državi proti nekaterim 'najagresivnejšim' kriminalcem na čeških cestah.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Če govorimo o avtocestnem obroču okoli Ljubljane, je potrebna do neke mere, vendar moramo razumeti, da avtoceste ne moremo širiti v nedogled oz. povečevati zmogljivosti v nedogled, tako da moramo vzporedno še marsikaj postoriti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju